Ahad, 29 Jun 2008

welkam to u life~

juz now, adek aku da slamat mndaftar masuk upm.. xsampai setengah jam btolak dari umah, sampai da..huhu~

sampai je kat sane, ktorg di minta parking kete..pastu kena tunggu nk nek bas nak g daftar kat kolej die..adek aku masuk kolej ke13, jauh la gak..so nak xmo, kena ar tunggu bas gak.. punya la ramai faci2 yg mnyambut kdatangn parents and co-parents (e.g. aku..hehe~).. kbyakan nye bek2 la walopon ade gak segelintir yg kerek..

tapi yg paling best, ade faci tanye aku,
"ni student nk register ke?"
terperasan muda plak aku..walhal aku lagi tua dari die..sbb faci2 tu mostly dak 1st yr.. hihi~

da abes register sume, maka kami btolak ke bilik..hurm..teringat zmn2 kt maktab..duk dlm cubicle..tp dorg 6 org sebilik.. after abes nyapu2, lap2, aku kena paksa kemas brg adek aku..haih~..seb bek adek sorg tu je..huhu..

adek aku siap da ckp, evry week die akan balik..mentang2 la umah dekat je..cesss..kalo seblom nih, die yo2 nk wat biotek..tp skang nk consider balik sbb xmo g bintulu.. ><"

huhu..

nway, bro, welkam to u life~..
study leklok.. jgn nk njoy je.. (pesanan dr kakak die yang dua kali lima je..hehe)

1 comments:

Uena berkata...

nk komen jugak~~~ nk komen jugakk.. al d best cukeri!! hihi
ikut la jd cm pekjah. power siuttt~~~~~~~~~ ! ^^